16 Oct 2008

كلنا ليلي

4 comments:

Lasto-adri *Blue* said...

انتى فين يا سلمى غطسانة

لعل المانع خير

Salma El Banna said...

انا فعلا غطسانة جدا
وبصراحة يعني بدعي اني مشغولة - بس انا مش اوي يعني - نفسي ارجع تاني اكتب - عندي حالة سككون عجيبة مش مبسوطة منها 0
ميرسي اوي انك سالتي عليا
والمفروض اني كنت محضرة حاجة عشان كلنا ليلى وكنت عايزة انشرها لكنها مش منقحة خالص - لما توصل للحاجة تتفهم صح - حانشرها على طول

Lasto-adri *Blue* said...

bra7tek tb3an :)
ana bs kont batamen 3aleki

هاني جابر said...

دعوة لصيام يومي الأثنين 24/11 - 1/12 والدعاء لإخواننا في غزة والتبرع بثمن وجبة الافطار لأهالينا في غزة
والي عايز يشارك يسجل معانا في حملتنا بوضع البانر في مدونته والمشاركة في الجروب ويدعو الناس كلها للمشاركة معانا
هدفنا 1.000.000 مسلم يدعو ويتبرع لاخواننا الرقم سهل ونقدر نحققه بس عايز تعاون وجدية
والي ميقدرش يصوم يوم يصوم التاني بس لازم نصوم من اجل اخواننا في غزة

البانر علي المدونة


www.bahebalhorea.blogspot.com


http://www.facebook.com/group.php?gid=37720052122